Wednesday, September 24, 2008

Berbuka puasa~Vendor

In the Name Of Allah.

Salam,
As usual tetiap tahun bebuka posa ngan vendor2..Yamagata & UPP.
Ngan Yamagata udah buka sama dah Isnin aritu kat Equatorial.
Ngan UPP harini mula2 patutnyer kat Palm Garden Putrajaya, dekat je mmg no problem ler nak pi..tup tup tetiba dia tukar location la plak, hotel mana ntah..kat Shah Alam nu.
Pikir2 Xmo la pi...reasonnyer..ermm, ntahler...mmg tetiba rasa Xmo pi..hikhikssss :p
Saya decide nak bebuka kat UNITEN arini...satgi nak call bdk uniten 2 org tu kot2 nak join bebuka sekali.

Ni gambor masa ngan vendor2 Yamagata.. side derang kali ni laki je sume yg datang, yg pompuan katanyer
Xfree...Sukati korang ler, korang sume bukannyer posa ponnnnn.Derang ni nak meng-entertain je lebey...bebuka2 jugak..bodek2 Xlayan aaa.haha~

Ngan Mr. Inowe, kira pangkat besor la dia ni...anak bini kena tinggai kat Jepon. Bila tanya umor anak, dia main teka2 sbb xingat. adoii aiiii~~ Anaknyer sorang yo...kalo ramai leh la terima lagik kalo Xigt umor anak.
Mkn sini sedap aje...

Dgn member2, bdk2 baru... over fresh lagik derang ni. Chinse guy pakai spec tu Mr.Chun, selalu deal ngan dia lah. Yg sebelah dia tu si Furukawa, mamat jepon ni pandai cakap melayu sbb dulu lama keja kat Indon. Tp melayu indon la..hancusss sket tapi bleh terima la dr Xtau kan~~
Ni balik time...Yg sebelah saya tu Mr.Ito. Ni pon pandai cakap malay.Ok sketttttttt je dr si Furukawa. Dulu dia keje kat Brunei...yg bestnyer skrg tgh wat Master kat UKM course Malaysia Politic tue.
Saya tanya
" What is your opinion dgn politic Malaysia skrg ni"??
Saya saje je la tanya memandangkan sitausi politic kat Malaysia skrg ni cam haru2 sket kan~~
"OK" simple je dia jawab.
Saya cam wonder Xpuas hati jwpan dia tu " Are you sure? I rasa u tau kan camne politic Malaysia skrg, Xper..we open. I just wanna know your opinion jer..."
Dia diam jap. Pastu sambil angguk2 kepala muka confident " Saya rasa..Kalau untuk Malaysia, yg macam skrg punya situasion politic kira OK la..." ha....hambikkkkkkk ko.
Kalau untuk Malaysia??? Kira OK ??? Habis kalo utk Jepon kira XOK la??
banyakkkk cantik ko~~~~~~dush dush dush!!!! haha tu dalam hati je la cakap, tetiba emosiii hahaha.
Pastu ada la saya menjawab tp make it short je la, tetiba politic..kang panjang plak citernyer.
Pas makan je chiow lah. Makan best tapi sbb tahun ni Xleh bwk sesapa Xla best sgt. Kalo tak bleh bwk eje syiok la jugak. Member2 saya yg ada family pakat Xpegi. Yer la kan..Xkan nak tinggai anak2 ngan spouse kat umah, yang dia gi makan best2 kat hotel..Kalau saya ada husband pon tp Xleh ikot sekali, saya Xpegi......hahahaha hikkk hikssss :p
Wsalam

No comments: