Thursday, September 11, 2008

My Wedding~43 Hari Lagi...

In the Name of Allah.

Salam,
43 Hari Lagi...

Akhirnya yg ditunggu-tunggu tiba jua…
The card is ready now!!!
Dalam banyak2 persiapan saya rasa card kawen saya ni banyak sket citernyer.
Dari memula nak buat.. process nye...menunggu nak siapnyer...
Kesimpulannyer card ni siap agak lambat la dr yg di schedule kan.
Ermm Xnak la citer panjang2 kan...apa pun saya yg bertanggungjwb for any lack okey.
Soooo sorry to abah,mak & lain2 for all inconvenience caused.

Xper la kan...card nyer pon dah siap ni ha yer.
Sempat lagi nak distribute kat org kampung kan ;p
Org kampong, bandor, pekan, ulu, bandor raya sume nak ajak... hik hik hik.

Tengahari tadi vendor saya call suh dtg meeting room amik card.
Siap suh pesan bwk member,berat katanyer.Saya pon mengajak la opismate
comel saya ni si fajar.
Waaa..lega eh hati teman nih,kalo dia xbagi arini alamat xtido malam la saya arini.
Erm, saya nengok dia stated total 850 keping, rasa nyer saya order 800 keping jerk.
Oowhh...pakej katanyer,harap2 harga nyer maintain la yerk.
Saya tanya Elaine plak about the payment, “Later..later” katanyer.
Dia cam bz tadik ada meeting ke briefing kot,suko hati la kan.

Masa dapat card ni Fajar punya excited siap tgh2 jalan bukak sample card
nak tgk jugak2. Tak puas hati dia ajak benti dulu duduk kat tangga nak tgk
card punya pasal.hehe Fajar memberku sorang nih.














Harus la muka happy kan...Fajar happy saya lagik la happy .. hiksssss :p

Ni la rupa card kawen saya. For me card ni simple & nice.Saya tertarik ngan design bunga kerawang2 nyer tu, saya choose card colour cream & font using hot stamping warna magenta.
Ni front page, pose nama besau2 :p bila lagik??? heeeeee :D














Ni dalam nyer,walimatul urus,
Aturcara,etc.


















It tak yg saya citer kesungguhan
eje nak design part ni.
Map power nih, xkan ada sesat nyer lah..
















Alhamdulillah,
settle part menghasilkan card kawen,
pasni part nak distribute la plak kan.
Pe pon saya happy & puas hati harini sbb
card dah ade..lalalalalalala~~~
:):):)














\(^_^)/
Wsalam~

No comments: