Wednesday, September 10, 2008

Berbuka at SONY

In the Name Of Allah.

Salam.

Smlm alang2 saya balik lambat & ada keje nak di buat kat opis ni saya decide berbuka kat SONY je...
Itu bese,tiap2 kali bulan posa mesti ada agenda bebuka kat SONY.Cumanyer kali ni saya sensorang jerk, opismet2 lain sume dah cabut.Maklumla masing2 ada commitment kan..
Xpon sbb Xsanggup agaknyer bebuka kat SONY nih.
Kalo ikotkan saya pon ala2 separuh sanggup gitu, tapi layan kan aje la..hik hik ;p ~

Ni la suasana kantin SONY time buka posa.

Saper2 yg Xbese masuk kantin kilang mesti cam pelikss gitu tgk kantin bosau cam gudang manusia.
Gambau ni suku kantin yo ni.
Saya memula dulu pon camtu, rasa cam masuk kantin kat planet mana ntah.Skrg dah bese...hehe.
Derang2 ni kebanyakannya operator2 yg keje shift, kena la bebuka kat SONY kan.
Saya pon menyelit la anta derang nih...


Juadahnyer,nasik lauk ayam kurma & gulai lomak nenas n ikan masin..sdoap tue ;p Kuah sambal pon amik sket wat penyedap eh.
Harus ada yg manis...Puding & air teh limau. Alhamdulillah....~~


Kena bebuka sorang2 kat tempat keje harus la muka cenggini kot nyer...

Wsalam :)



No comments: