Tuesday, September 9, 2008

Upin & Ipin :)

In the Name of Allah...

Salam,

Saper suka tgk upin & ipin?



Last year sampai khatam saya tgk, tahun ni harus Xketinggalan okey...
Cam bebudak ke saya ni uols?
Xkira lah,saya mmg suka sbb derang cute & comeiiii sesangat.
Jalan citer best, terasa aura "bulan posa" zaman kanak2 dulu..hik hik :)
Character sume marvellous!!! Gambar mmg cantik...
Citer pasal bulan Ramadhan sampai la raya..i like it!~

Kdg2 Xdpt tgk on time saya bukak youtube,tapi harus tgk masa bulan posa,
baru feel :p ~


Yang ada jambul tu ipin,kembor Xberambut.. :D


Dis year derang dah masuk tadika mesra.

Main spider dalam class, ada character baru cikgu Jasmin.
Wish slmt pagi kat cikgu siap ada berlagu & sambil goyang2 badan lagik.
Cute sgt \(^.^)/



Saper yg Xpenah tgk bwk2 la bukak TV9, rugi wooooo kalo Xtgk.
Saya siap promote lagik!

Wsalam :)


















No comments: