Monday, September 15, 2008

Satu Ari Di Bulan Posa Part 1-Pindah~

In the Name Of Allah.

Salam,

Smlm wat operasi berpindah-randah.
Ngan best-nyer saya nak announce ni umah no.5 yg akan saya pindah.
Saya bukan sengaja suka pindah2 tau..ada reason yg munasabah, jelas & jitu lagik!
Tapi Xleh reveal lorr reason nyer kat sinih.
Hehe..yg tau je tau, yg Xtau...wat Xtau je la.
Lalalalala~~~

Pagi2 saya dah message suh askar2 besiap sedia.
Untung wooo ada hero2 yg leh diharap.

Ha...sila la angkat lemari, katil, peti ais, rak, tilam, kain baju bagai~

Saya dah larang budak baru pas operate ni jgn angkat berat2,tp dia degey kan, wat derk je kan..Apo nak dikato... Betuah badan sume bleh diharap cenggini, sume sungguh2 Xde merungut pon.
Teharu gue ;p~~~

Alorhh..gambor Emi xde, xdapat nak pose emi tgh rajin. Hiksssss :p
Lambat sket dtg nyer tapi dia pon keje kuat okeyyy...
At last selamat bepindah. Sian derang, pas settle mengangkot sume pakat letih Xhingat.
Xper2 akak banje ayor masa bebuka kang...mahu???
Banyak2 sgt banyak timer kasih to Eje, En Mior, Bengah & Emi..
Tanpa korang Xbejaya misi bepindah ni. Perlukan bantuan nanti akak calling2 lagik yok.....boleh camtu?? Hahahaha :p ~

1 comment:

Anonymous said...

++hahaha tak pe kak ida yang penting semangat emi yang nak nolong.
++lagi pun mintak2 le dak umah kak ida tu senyum2. ni masam je muke hahaha