Monday, September 8, 2008

My Wedding~46 Hari Lagi...

In the Name Of Allah.

Salam...

46 Hari Lagi...~

Dah lama gak saya Xupdate blog.
Lately saya sgt2 la busy kat office.
Itu nak wat, ini nak wat...keroje la selagi bleh yok!

Last 2 wks saya balik Ipoh & dapat la men-try beberapa pasang baju yg saya
dah pilih sebelom nih kat Butik Inai.
Akhirnya..saya dah finalize baju sanding saya nanti.
Saya decide utk pakai full songket warna coklat gold...pilihan ibunda saya jugak.

Memula saya try pakai lace, just nice...
Memula tgk aritu nampak cantik gak, tapi bila try rasa cam bese je.
Maybe sbb jenis lace saya dah selalu pakai masa gi dinner or majlis2..
Lagipon masa bertunang pon saya dah pakai lace.

(Cth baju lace, ni saya grap dr internet je nak wat cth)


Pastu saya try lak baju full songket.
Erm, more or less camni la..tapi ni cth songket nyer aje.
Colour design sume Xsama la.



Saya dah try lace & songket, rasa songket better..
Bila pakai terasa "pengantin" nyer. Ececece...cewah~
Lagipon bak kata mak saya, nampak evergreen gituh.
Nampak ciri2 pengantin which saya pon Xpenah lagi pakai full songket ginih.
Kena la lain dr yang lain, pas2 ni Xrasa dah kot pakai full songket camni.

Yessszaaaaaa!!!!!~~~~~~

Wsalam :)


No comments: