Tuesday, September 16, 2008

My Birthday~Memory

In the Name Of Allah.

Salam,

Petang tu saya dapat jemputan berbuka posa dr someone

Tempatnyer kat “kedai atas bukit“ haha trademark tu.Sobab eh nak sampai kedai tu
mmg kena panjat bukit..tinggi wooooo, naik keter la tapi :p
Dah la bukit pastu jalannyer ntah hapa2 Xberturap tp herannyer ramai gak org nak pi situ termasuk la saya, hehe.
Senang cakap one of my feveret kedai makan lah, sbbnyer bila dah sampai atas bukit nuh

environment nyer best sgt~Leh tgk keter lalu–lalang kat bwh,angin sejuk je, pastu ada Japanese table leh dok makan bersila ramai2. cool jerk~
Citer pasai kedai la pulak..

Sambung2..

Balik keje saya pi la kedai tuh.
Sekali nengok ramai yg ada,si someone tu jempot budak2 tu berbuka sekali rupanya.

Tapi kena dok table bese je,Japanese table udah penoh.

Time berbuka mmg smgt la kan.
Makanan cam bese lah..macam2 ada~
Roti John, Roti bom, bihun sup, kueh, bagai2 la..
Paling hantap Ayor timun gelas besar la kot, ordered by Bengah.

Tengah2 bebuka.....
Tiba2 dr jauh saya nampak En.Mior dtg bwk cake.
Haiksssss hik ;p Dalam hati cam blur2 lagik, Xexpect ada cake tgh2 bebuka posa camnih,
kata nak berbuka je..Saya dah ala2 control sengih gitu~Pandai yo...katanyer tadik nak ke toilet rupanyer ada mission. Dah dekat sampai meja sempat saya snap guna hp yg mmg tgh camera on.
Tapi gambornyer goyang ntah hape ntah.

Cake Xpotong lagik masing2 dah tunjuk hadiah.
Yg kotak ijau by En.Mior .. dalamnyer hehe rahsio, tp mg dah lama suka dok usha benda ni.
Tup tup..dah dapat pon.Best2 :) ~~~~
Yg itam tu blause by eje & sharing2 derang. Cantik, pandai pilih.
TQ..Q..qqqqq..Sume saya sukeerrrrrrrrrrrrr . Senyum sampai telinga.. :D

Potong cake time! Reramai derang nyanyi lagu bufday tapi ala2 cover volume gitu...yer la, kat kedai time buka posa lak tu kan. Bestnyer lahaiii~~~

Kami yg mesra..hehe :)

With mr who else??

Thanx kema.. senyum comey2~

Emi & Bengah my bestfren... ada2 je budak sorang nih!
Thank You banyak2 tau korang.. I really appreciate it!
Siyes sayang korang sume...Fying kiss~ Mmuahhhhhhhhh :x
To Mr Planner selaku my future husband, hikhiksss ;p Thanx ya! sokmo ada suprise utk saya ginih.
Amalkan la sampai ke tuo yo!~
Tau je apa yg saya suka. Saya mmg suka & happy yuppy bila ada adik2 saya ni tambah2 special day camnih..Terharu, hehe.

Ni video potong cake masa derang nyanyi2 tu.
Ada main singer, back up singer sume la...

3 comments:

Anonymous said...

Testing 2

Anonymous said...

++yay leh komen!
++haha tak pe kak ida. kite same2 sronok. sori le bengah tak bagi adiah sebab duit tak brape nak ade. kakaka

Mior Saifulnizam Mior Hassan said...

Xper bengah...dah celebrate pon dah best dah~
Just next year sebulan sebelom prepare la adiah yok!!! hikhik :p