Wednesday, September 10, 2008

Jln2 Bazar Ramadhan

In the Name of Allah.

Salam...

Smlm first time saya menyinggah bazar ramadhan depan umah.
Selalunyer nengok dr jauh aje.
Semenjak2 ada bazar ramadhan ni,balik dr keje saya Xlalu ikot shortcut belakang dah sbb
jenuh nanti terspepit kat jem..keter banyak, berimpit2.
Kira kat Bangi ni pasar @ bazar yg depan umah saya ni mmg port yang famous okey.
Banyaknyer umat usah citer la...


Saya pi ni dah kol 7 camtu, org pon dah kurang.
Baguih gak Xyah nak bersesak-sesak sgt.

Srrvey2 dulu nengok2 apa berkenan.


Lalu tepi kedai Roti John terus beli, ni teringin bonau la tue.


Singgah plak gerai kueh.
Bulan posa kueh harus ada okey...time pilih kueh kalo ikotkan sume teringin.
Sabau2..~


Saya pilih caramel sepotong add on ngan kueh melaka 4 biji.
Caramel singgit setengah,Kueh melaka singgit.
Sila la bayau yerk...


Lalu tepi kedai lauk teruja tengok kerabu perot.

Bleh la kan beli sket....
Tapi plan xnak makan nasik, so kerabu ni ratah aje.


Takmo makan nasik so ganti ngan bihun sup.
Bihun sup utara...pak cik ni punye bihun sup sodap okeyy...


Hasil Bazar ramadhan...
Roti John, kueh ngan kerabu perot.
Bihun sup mangkok xmintak lagik, xleh posing ;p


Selamat berbuka puasa.


Sedap2 sume makanan, just caramel rasa eh kalo saya wat sendiri lagi sedap kot!
Hik..hik... nak claim gak tueeeeee :p

Wsalam~