Thursday, September 18, 2008

My Wedding~35 Hari Lagi...

In the Name Of Allah.

Salam,


35 Hari Lagi....

Erkk, 35 hari je lagi.
Cuak, happy, nervous??
Sume perasaan ada sekarang.
Saya still lagik meneruskan project membuat potpourri.
Just kat rumah baru ni lagi best sbb osmet2 saya sumenyer ringan tulang nak menolong.
So far baru sekali je la wat kat rumah baru.
Project akan diteruskan. Lalalalalalala~~~~~



Arini saya akan balik Ipoh Yeayyyyyyyyy!!!!! \(^_^)/
Nak review lagik setakat ni nyer preparation & wat apa yg perlu.
Boleh jumpa adik solehin comel sayang saya tu :)
Arini gak saya gather2 berbuka posa ngan gang2 saye.
Pastu baru balik Ipoh.
Bestnyer...Sarah pon turun dr Terengganu.
Sempat tu saya order kepok lekor piau nyer dr Terengganu nak bwk balik Ipoh.
After abis je belaja dulu, gather2 kitaorang dah bertukar rupa.
Kalo dulu..sume single-mingle,abis2 pon bwk boyfren la konon.
Skrg..lps sorang2 bertunang pastu kawen...ada yg dah bwk anak pon.
Malam ni sarah ngan husband & baby girlnyer Aini...Sha pon ngan husband gak.
Yana ngan tunang dia...saya pon import tunang saya gak ler.. hehe.
Just angah Xdpt dtg sbb dia jauh kat Sabah nun ikot husbnad dia keje sana.
Mesti dah besar anak angah si syamil tu.
Just yg Xde bezanyer...dr dulu sampai skrg......kalo jumpa tetap kecoh okeyyy~
Wsalam :)