Wednesday, September 10, 2008

My Wedding~44 Hari Lagi...

In the Name of Allah.

Salam...


44 Hari Lagi...

Potpourri utk bagi tetamu masa wedding kan kami buat sendiri kan.
(Abg ngah jgn tetipo ngan eje, potpourri tu bukan "roti mamak" tp "souvenier" tau! ;p)
Kat umah mak & azah wat, kat sini saya wat la sensorang.

Bese saya wat sambil2 tgk TV.
Time wat potpourri ni saya penah :

~Gigih sgt wat kejap je leh siap bepuluh2.
~Wat sampai tak sedau bila tertido.
~Lambat ya amat berjam2 buat yg siapnyer dua-tiga kerat jerk!
Ni sah2 la lagi banyak mata ke TV kan~
~Wat sambil dengar lagu.. lalaalala~
~Tgh2 wat Xcermat agaknyer tgn melecur terkena gam yg melting tu.

Erm, Xkira camne pon saya kena siapkan gak utk wedding nanti.

Potpourri ni simple, cantik & valuable...ecece, boleh claim gitu?

Sape lagik nak puji kan?
Ni la potpourri nyer.... saya ni idak la kreative sgt so wat la semampu yg bleh asal ikhlas yok!

Thanx to mak & azah gak sbb tolong wat kan potpourri ni.Xkira la apa komen & kaedahnyer yg penting kami wat special utk tetamu kami nanti :)

Senyum lagik .... :):):)

Eh,ada sesapa lagi nak tolong saya wat sila2 kan la..banyak lagik nak wat nih.

Wsalam


No comments: