Wednesday, August 27, 2008

Saya Yang Busy......

In the name of Allah

Salam.

Smlm osmet saya bawak balik lauk ikan goreng, kacang panjang masak kicap & tempoyak.Saya sgt teruja okeyy dgn itu tempoyak... Haha :)
Mmg makan selera Xhingat lah!

Erm, Start awal August aritu saya dah mula busy!!!
Terpaksa dtg weekend & selalu balik malam..macam dah jadi umah lak opis ni!(Saya tulis blog ni time lunch okeyy, sbb saya Xlunch...time lain Xcurik tulang hehh...)
Balik umah nengok cermin nampak muka dah ponat.
Start minggu ni pulak saya dah bertambah-tambah busy & akan terus busyy......
Skrg dah start 13G DVD; Progressive,Progressive DivX,Progressive DivX USB & HDMI.(paham ke?? Ni kira model baru DVD la senang citer...)
Jd saya pon banyak la keje.Time keje mmg terkejar itu ini sampai Xsedor dah nak malam.Sokmo la saya balik lambat nampaknyer.Waaaaaaaaaa :(:( :(
Yg Xbest tu peak event yg busy ni akan terus sampai date saya kawin & after kawin nanti.Date kawin saya terkena time busy lah pulakk..

Pertamanyer, saya Ximagine lagik camne nak kejar dateline & event2 penting saya before cuti kawin.Sebelom cuti,saya kena langsaikan & settle keje saya apa yang patut.Harap2 la sume bleh siap & berjalan lancar.Cam saya kena tido kat office jerk, siapkan keje...Hahaha...camna tu??

Keduanyer, naik dari cuti kawin nanti saya terus ada important meeting yg perlukan sayacompletekan banyak benda...Judgment, documentation,presentation,checking, bla..bla etc!
Pastu terus busy maybe sampai awal tahun 09 baru reda sket.Ada yg kena balik malam & keje weekend nih.... Waaaaaa :(::(:(Dah la masa tu saya baru kawin, harap2 la bakal husband saya itueee memahami.
Sian la pulak kan, mesti dia expect balik keje wife dah siapkan masak, makan sesama bla..bla...etc.
Xper saya tau dia boleh consider, dia senang nak faham & tolak ansur...hehe Xbanyak kira..Tapi kan, ermm...Ish...ish....Xboleh jd ni, banyak benda saya dah plan bila jd wife nanti...Saya Xboleh la sama cam skrg...kena ararnge balik nih~ hehehe.InsyaAllah saya try handle & wat yg terbaik.Kot saya busy gak apo salahnyer dia yg masak & kemas umah bla..bla...kan?? kan? kan?Hahahaha :D

Wsalam~

No comments: