Wednesday, August 27, 2008

Saya Di Office...

In the name of Allah.

Salam,08.08.08....

Cantik betol tarikh harini.
Sure ramai yang amik tarikh harini untuk wedding,declare of something,ada gak yang celebrate birthday&macam2 lagi la.
Saya pon ada dapat jemputan wedding harini.
Pengantinyer, Ms.Azlin kawan satu office.Majlis kat Dewan kat Putrajaya Holdings, Jam 8.15 malam.
Ermm..macam bese la, bab2 jalan ni den lomah sket.
Apalagi, cari la magsa utk menunjukkan jalan.
Kalau takde org guide alamatnyer berpusing2 la saya sorang2 kat Putrajaya tu.
Hehe...nasib baik Kak Safa agree utk convoi.So balik ni kena la rush cepat2 bersiap sbb dah janji dgn Kak Safa tunggu depan SONY ni ha kol 7.45 malam.
Nak ajak eje temankan Xboleh sebab yang single dia invite sorang jerk....sorry la yerk,Almaklumla, selalu bab2 makan free ni saya selalu bwk eje temankan....
Don't worry eje, bulan puasa ni sure kitamakan banyak kat hotel lagik...hehe :p
So malam ni makan lauk pengantin lah.
Nampaknyer harini langgar pantang la, terpaksa la burn kan diet nak makan lauk pengatin punya pasal...erkkk,dan2 rasa cam lapar la pulak kan....

Herm, smlm kat office ada shooting utk buat videoclip sempena celebrate 20th Anversary SONY kat Malaysia.
Xpasal2 saya kena jadi pelakon yang konon2 gigih berkerja la okey...Jadi berlakon lah saya ala2 tgh buat kerja dgn khusyuknyer.
Ececececece....yer2 la sgt tu kan~~
Tunggu dan lihat je la videoclips nyer nanti.
Disebabkan office saya semalam jadi macam video shooting so saya & the gang pon sempat memposingtangkap gambar guna handphone si fajar.
Sebenarnya gambar ni utk nak buat card Abg Zain yang dah nak berenti ni.Ha...ni la hasil posing kami yang skema lagi bergaya nih.

Yang tgh duduk dr kiri Puan Hawa, Yang kecik molek tudung hijau Puan Azreen.
Yang berdiri tu sume cik2 lagi yer: Warda, Nadiah ngan Fajar....

Ehem! sempat lagi saya memposing sorang2 ni...........


Yer2...sila la claim saya minah yang suka posing bergambar. Saya mengaku itu...................Nanti saya story sket & show gambar masa wedding Azlin..Esok Ahad........Ahad untuk apa? berehat ... ermm Yes.... & buat potpourri saya kat rumah yang banyak lagi tu.

Wsalam

No comments: