Wednesday, August 27, 2008

My Wedding~72 Hari Lagi...

In the Name Of Allah

Salam....

72 Hari Lagi...

Smlm saya balik agak awai dr office, sampai umah igt nak terus naik jerk.
Pastu tetiba teruja tgk psr malam yg meriah kat umah saya tuh.
Saya menyinggah la jap, tapi half way jerk...beli pe patut, dah!Xbest lak jln sensorang nih :(
Niat saya nak singgah kejap jerk so xajak la eje @ sesapa pon.
beli air soya kat pak cik yang soya nyer best tuh, ayam seketoi ngan goreng cempedak (goreng cempedak ni pon terbeli sbb teruja ngan bau dia...huhu :p )

Potpourri
So smlm, sambil tgk buletin utama..saya continue project potpourri.
Counter Potpourri so far : 253
Waaaaaaaaaa..........kena giatkan lagi nih!

Card Kawen
Pagi ni saya dah call vendor tanya Quotation utk card.
Tp dia kata person in charge dia tgh check kan lagik. Later dia inform. Later tu bila kak??Adui haii la....vendor ku yang sorang ni...bukan ke kata nak bagitau saya arini??Ermm...anyway saya dah kata camne pon by 22 Aug ni kena siap gak.Dia kata "Okey2... 22nd can siap!!!!!".Huhu, kalo Xsiap siap la idung dia kena tarik!Jumaat ni or next monday saya kena proof read wedding card tu dulu.Pastikan Xde salah....kena betoi sumenyer. Hehe...... :DYo la...kang dah print 800 tgk2 ada yang tersilap jenuh den.Prevention is better than cure okeyyy~


Surat Akuan Bujang
Pagi2 lagik saya dah masuk SONY HRM nyer website & get the confirmation letter.SURAT AKUAN BUJANG ... Already approved :) Kiranyer sah la kan saya ni bujang trang tang tang lagik!!Surat nih nak anto sekali ngan borang nikah nanti.

HIV Test
Esok saya akan wat HIV test kat Hospital Putrajaya.Requirement nyer harus lah Hospital kerajaan...Jgn memandai nak gi swasta ke panel ke Okey...kang kena reject lak report tu!Result HIV ni pon saya nak anto sekali ngan borang nikah.InsyaAllah kalo sume settle, minggu ni saya pass kat Eje (dia cuti seminggu tuh....suke la tu??)
Minta Eje pass kat Along suh Along submit.Tenkiuu yer Along !!!.
Ni dio surat yg sahkan teman ni bujang..........single gitu~











Wsalam~

No comments: