Wednesday, August 27, 2008

~humairak_farhana~

In the Name Of Allah

Salam,

Lately, bila saya message @ YM dgn Ana ... my lovely sista yang jauh di mata tueeee......we all banyak bercerita pasal wedding nanti.
Ada satu malam tu teringat pasal kawin tetiba je saya jadik nervous, huhu.
Sapo tak nervous kan....Nak kawin ni masuk fasa baru, new life~Tgh2 nervous tu saya message Ana bagitau dia apa yang saya rasa.
Ala2 mengadu la kan....Pandai betol Ana menenangkan saya yang tgh nervous nih. Ecececewahhh~~Dr jauh nun di sana dia bagi kata2 smgt pada saya.
Smlm Ana message "hope Adar terus OK utk this time &hari2 yg seterusnyer.
Wlpn banyak keje tapi kena gak happy selalu"....Tenkiuuu Ana.Miss u alwiz ya!

Ni gambar Ana yang ayu tu. Saje saya publish kat sini sbb dia kan jauh di mata.Mesti ramai yg dah lama tak tgk Ana & dalam gambar pon kdg2 tak sempat nak tgk kan...(kecuali Emi la kot kan...) Hahaha :D

Ana yang comel :)

Ni pulak gambar kami sesama...time saat2 manis di hari pertunangan kami. Hehe :)

Yang comel baju purple tu my lovely sista gak,Azah..best fren saya.Azah sporting woooooo.......kitaorang jalan2, gi makan2, Tesco, round naik keter,gossip2...Saya suka dengar Azah bercerita, sungguh2 betol dia.Kan Azah kan.......Lastly, to Ana....... "BaLiK La CePaTTTTT........kAmI MerinDuiMuuuuu".Lagipon balik cepat leh tolong2 utk kenduri... hik hik hik :p

Wsalam~

No comments: