Wednesday, August 27, 2008

My Wedding~70 Hari Lagi...

In the name of Allah.

Salam...

70 Hari Lagi...

Smlm pagi lg saya dah besiap nak gi wat HIV test.
Isnin aritu awai2 saya dah call Hospital putrajaya derang kata leh dtg wat HIV test utk nikah kat situ.So saya pon dgn smgtnyer terus ke sana.
Sekali sampai sana derang kata HIV test kalo utk nikah Xleh wat kat situ.Uiks??Pulok dah... aritu saya call kata boleh, siap bagitau "dtg belah pagi, belah ptg lab tutup"Dah dtg cakap Xleh lak..ish, ish....bile la nak efficient nyer spital nih.
Nurse kat situ suggest suh gi Klinik Kesihatan Presint 9.
Saya pon Xciter banyak terus pi presint 9, nasib la Xsusah nak carik.Sampai situ kena wat appoinment la pulok...pastu date yg kosong paling awai 29hb.Aduihaii...Xkan nak tunggu sampai 29hb kot, Xleh jadik ni!Tanya punya tanya, sorang nurse tu cakap "try kat Klinik Kesihatan Seri Kembangan, kat situ rasanyaXyah appoinment".Pe lagi, saya terus minta no phone & call klinik kat Seri Kembangan tuh.Nasib la dia kata leh wat HIV test kat situ, tapi belah ptg 2.00 - 4.30 ptg.Petang pun Xkira lah...saya nak redah jugak, asalkan settle arini.

Ermm..dah tghari, perot lapor..sementara nak tunggu kol 2.00 ptg baik isi perot.Haha...saya roger eje.Wauweee..smlm saya dapat lunch kat UNITEN.Makan asam pedas dengan berseleranyer..Eje makan ikan keli, nasiknyer setambun...licin okeyy.Bagus2 budak belajor kena makan banyak2...Hahaha :DPas perot kenyang hati pon senang, saya ke Seri Kembangan.Xsusah nak carik klinik nih, dekat ngan south city plaza.Sampai situ amik no giliran, isi borang, tunggu bla..bla...Sampai turn amik darah, siap kena warning ngan brother yg amik darah tu."Sakit tahan yer". Huhuhu.Sekali kena, uiks!!!! Hehe..Sakit ke??? Sakit ler jugokk.......Uishhh, Xhero la camni.Ni portion result HIV. Alhamdulillah sumenyer ok :)



Tudung/Selendang
Harini saya baru teringat tudung utk majlis kenduri nanti butik Xprovide.Jadi saya kena la survey2 & beli ------> Due date : 20 September 08
Baju di umah saya lace nyer biru, songket korset & kainnyer putih (So...tudung biru ke putih yokk??)Tudung umah Encik Mior sah2 la kuning kan...Tudung & selendang nikah pon kena carik.Harus ke Jalan TAR nih......... :p

Wsalam~

No comments: