Wednesday, August 27, 2008

**My Wedding flower**

In the Name Of Allah

Salam...

Utk wedding saya nanti, bunga Lily jadi pilihan.
Bukan la kata sume benda bertema bunga Lily cuma sekadar penyeri jerk, sbb saya sgtttttt SUKA bunga LILY PUTIH ok :)
So far, bed decoration kat bilik pengantin nanti dr bunga Lily &buah tangan utk En.Mior nanti gubahan nyer pon dr Bunga Lily jugak...(Saya Xstart pon wat gubahan ni....saya nak wat sendiri kali ni sbb yg simple2 jerk)
Hantaran kali ni kira sbg buah tangan je la yok....makanan2 camtu.Hantaran lengkap sumo den dah bagi masa bertunang.Xgitu en.Mior??? :p

Ni la bunga Lily putih yg saya sukerrrrrr itu :)




Cantik kannnnnnnn......... :)

Saya surf2 tenet, bunga Lily ni :Pure And Innocent Love,Melambangkan keabadian cinta,Kemurnian,Lembut dan licin & cinta yang berkekalan.

Wsalam

No comments: