Wednesday, August 27, 2008

Lin's Wedding Reception

In the name of Allah

Salam,

Pagi ni saya gerak awal sket dr rumah sbb amik kak azreen dulu.
Kereta dia parent dia bawak sbb tgk adik dia Convocation kat MMU.
Saya sampai je rumah Kak Azreen, tgk2 anak dia si Imran yang comel tu ada sekali.
Geram tol tgk budak Imran ni, comel sgt~
Tgh2 jalan Kak Azreen terperasan botol susu Imran tertinggal.
Jadi kami pun pusing la balik amik. Macam ni la jadi mak kan......
Yang itu dah bawak, ini pulak yang tinggal.
Hantar Imran gi school dia, baik betol budak tu Xde la nangis2 tapi dia suka main stereng keter...huhu.Sempat gak la Imran main stereng keter MYVI saya yang Xberbasuh lagi tu okey....


Ermm, haritu saya janji nak cerita & show pasal wedding Azlin kat Putrajaya kan.
Saya sampai kat tepi SONY sebelum 7.45 pm .. hehe.Xlama lps tu Kak Safa & the gang pon sampai so kitaorang ber-convoi ler.
Mak aihhh..............bdk2 ni bawak keter punya lah laju. Jenuh saya dibuatnya.
Dan2 kena bawak keter macam kat F1 okey....
Sampai putrajaya holdings tgk tema warna biru putih...heeeeeeeeeeeee :D macam tau je warna tema tuueeeee.Kiranya Putrajaya holdings ni Xla susah nak carik, dekat ngan masjid jerk.Pasni meesti terror dah saya nak gi situ sensorang...haha, berlagak la pulak kan.SOoooooOoooooooo......................


Masa ni tgh tunggu makan....kitaorang combination purple ngan biru...cam berjanji pulak!Cuba perhatikan baju yang saya pakai...sebenarnya baju tu mak kata untuk bertandang umahsedara2 mertua nanti okey....Tapi saya dah rasmikan in advance la pulak. Maap yer~

Jeng .......... Jeng ............ !!!!!!



Ni la pengantin baru ; Azlin yang comel ngan husband.
Selamat Pengantin & berbahagia to both of u :)
Kenduri lom selesai tapi saya dah balik dulu.
Xdapat tunggu sampai habis sebab balik drive sorang2.
Makan pun kenyang, sedap ... hati pon senang... gomok la den.Hahahaha :D

Wsalam

No comments: