Wednesday, August 27, 2008

My Wedding~73 Hari Lagi...

In the name of Allah
Salam,
73 Hari Lagi........
Syukur masih bernafas di bumi Allah ini.
Pagi tadi saya baru nak menuju ke kereta nak pegi keje tetiba teringat ada barang tertinggal.
Nak tak nak saya kene gak naik balik rumah, brg itu sgt penting okey.
Aduhai...hiba betol hati terpaksa menapak balik berpuloh-puloh anak tangga tu.
Huk alahaiii...mengado la tuh.
Barang tu perlu saya hantar pada vendor arini jugak.
Lagipon smlm Eje telah bersusah-payah menolong saya utk siapkan benda ni.
Eje start buat dalam pukul 11++ mlm camtu, dekat pukul 1.00 pagi baru siap nye.Sian eje...bertungkus-lumus.
Saya nengok dia buat cam lagi susah dari nak pelan bangunan...sampai picit2 kepala.
Siap setengah part tu kena cancel2 & buat balik...serius betol dia buat keje.
Sambil dia buat tu, dia akan tanya saya "faham"??? saya pun akan jawab "faham"....Padahal masa tu kepala saya dah pusing berpinau mengantok & pening2 lalat...jwb faham je la.
Pastu dia tanya lagi "faham"?? saya pun jawab lagi "faham2"
Haaaa......ni la la hasil usaha eje.
Berusaha keras dia buat, saya respect la dia dapat siapkan dgn Jaya nyer.

MAP KE RUMAH PENGANTIN PEREMPUAN.......... hehe :D


Map ni akan saya anta pada vendor yang wat card kawin saya nanti :)
Sure org senang nak jumpa umah kami nanti sbb eje mmg terrorrrr wat map ni.Complete dgn Jalan nyer, Sign2 & landmark........ Tenkiuuu Eje.
Pagi ni dtg office saya sempat kemaskini kan balik, sbb eje kata nanti vendor Xfaham... hehe.Bukan pe, yang dia wat smlm tu first draft.....arini saya dah finalize.. Ni la dia...



And saya dah selamat anta map ni kat vendor .Nanti vendor akan buat dgn standard format dia sendiri, InsyAllah will be more interesting &
understandable.Kita tunggu hasilnyer nanti dalam card kawin saya okey!
Potpourri & Kompang
Smlm saya Xsempat nak buat potpourri pon. Sampai rumah dah kol 1 okeyy....Map punya hal~~ lalalalalalala~~~~Xpo lah, teman eje wat map dapat den makan char kuw teow lagik, erkk? Makan lagik???
Harini mak call tanya saya contact utk kompang team.Saya dapat 2 je team yang saya survey from internet :
1) Dr pasukan MBI
2) Dr Jalan Medan GopengSaya dah forwardkan pada mak address utk yang di Medan Gopeng & details utk MBI.
Hopefully, kami akan dapat team kompang yang bagus nanti :)
Wsalam

No comments: