Wednesday, August 27, 2008

SaYa RINDUUUUUUUU SaMa BuDaK iNi........

In the Name of Allah

Salam,

Lupa nak cerita yang sekarang ni tgh Convocation kat UKM.
Spt biasa lah........bila UKM convo saya mesti dtg nyer men-shopping & jalan2 cari makan.Hehe..sebenarnya Xde la shopping mana.Tapi sempat la Eje ngan saya beli baju selai sorang. Oooo tudung pun ada saya beli selai jugak.
Stage performance kat Convo UKM ni menarik, smlm saya tgk teater competition antara kolej2.Best2~~~~~~~Yang paling gedebom tuee....kelmarin kitaorang makan kat gerai Persatuan pelajar2 Indon.Eje la suka makan kat situ sebab dia suka usya cewek2 kat situ..Hahahaha..Jgn marah Aaaaaa......Gurau jerk! ;p
So, kitaorang pon meng-order la makanan Indon yang pelik2 sumenyer.Sekali rasa dia...haaaaaaaaaa......hambikkk kau! Bak kata eje rasa "Indon".Ko pernah rasa Indon ke eje? Hahaha :D
Semalam Encik Mior lak datang kat tapak pesta convo, nak makan kat gerai student Indon jugaaakkk.Ha...makan...makanla sepuas hati. Tapi kali ni pegi gerai indon yang lain lagi satu.Encik Mior kata Bakso yang dia makan tu manis... Yo2 yo je Encik Mior, manis2 pon licin semangkuk okeyy.....Antara makanan2 Indon ni; teper palembang ( kalo xsalah la...), sayur asem, air mata pengantin, manggo punch,pe2 ntah lagi.....tapi saya paling suka Vcheeseeeeeeeeee..........iaitu pisang yang dibakar & disalut dengan cheese,susu & kelapa.Berkerut ejal tgk saya makan Vcheese dengan lazatnyer...Maap la yer, saya dah jatuh hati dgn Vcheese ini!Wahahaha rasa dia cam candy pon ada.
Ermmm tapi LAST2 nyer sume cari makanan MALAYSIA gak kan.Char Kuew Teow lak jadi sasaran.. RM 3 sekali dgn air Okeyyy!!!

Dikesempatan ni jugak saya nak ucapkan Tenkiuuu kat eje sbb belanja Yong Tau Fu kat UKM smlm.Orang belanja harusnyer sedap aje.... :p
Saya jugak nak wish Tenkiuuu kat Encik Mior sebab bagi sejambak bunga.2 kuntum Lili & 7 kuntum Rose.Heeeeeee....Dari zaman dulu banyak sgt dah bunga yang Encik Mior bagi.Tq2~ :)Tenkiuu jugak sbb smlm saya dapat card pulak dr Encik Mior.Hand made card, Cute jer card tu siap ada gambar2 cartoon lagik.Ingat nak letak gambar card tu kat sini tapi Xper la, Encik Mior segan nanti...Hehehe :D

For today jugak saya nak luahkan kerinduan saya....Saya rinduuuuuuuuuuu bangat sama budak iniiiiiii.

Budak yang comel ni pengarang jantung saya.....................Lemas kot dia, dah besau pon asyik kena pelok cium jerk.Kesukaanyer 24 Jam asyik la Tom & Jerry Okey, layan je la~~Hehehe........... Love & Miss u Sol :)

Wsalam







No comments: