Thursday, February 26, 2009

I'm Back!!


In the Name of Allah.
Assalamualaikum & Hye All,

Finally, i wrote something here, in my blog.
Lama sgt rasanya Xupdate blog ni, terbiar macam small town dah kena tinggal.
Rindu kat blog, rindu kat sume orang jugak :)
Bila org tanya “Nape Xupdate blog”.
My answer “Busy"....Yes, lately senang kata end of 08 & early 09 mmg saya busy.
Dgn peak time keje2 kat office & my life also.
Sekarang ni dah release sket, so leh la mengadap blog nih.
Tu pon can’t expect much, bila situasi mengizinkan baru leh drop here to melalut itu & ini.
Okess~
What can I say..within this 4 month++ macam2 berlaku in my life..cewah, mcm2 ke?
Kira enter new phase of my life jugak lah.

Effective from 25 Oct 2008, I am a beloved wifey to Mr.Mior Saifulnizam dunia & akhirat, InsyaAllah, kira dah almost 5 months la. And.. Thank You Allah, we gonna be proud ibu & ayah this September 2009. InsyaAllah.
Syukur ke hadrat Allah atas anugerah mengurniakan saya seorang suami tempat saya berlindung dan zuriat yang saya kandung sebagai pengikat kasih sayang yg amat kami hargai.
Tunggu la k..WardaMior Junior :) Saya harap dari semua mendoakan kesihatan saya dan baby dalam perut ni sihat & sejahtera hingga selamat semuanyer.

Saya happy...hanya orang yang pernah pregnant je tahu perasaan bila membawa nyawa dalam perut. Xdapat nak describe dgn kata-kata. Doakan kesejahteraan saya yer..selamat lahirkan baby ni also sebagai hadiah untuk suami saya yang tercinta, semoga kebahagiaan kami berkekalan hingga ke syurga. Amin.

So, lets start….nak citer pasal apa yer?
……………………………………………..

2 comments:

Anonymous said...

++Kamon kak ida cerite pasal rumah baru ngan meniage!

SAERAH said...

angah nak niaga apa buat cucur kodok, cucr udang cucur jagung nak ke...

rumah baru jgn risau nanti nak gotong royong cat ,chat

nak anak putih makanlah kelopak bunga ros , makan sekeping2 , tenguk org putih makan cam tu, ini petua org india.. tapi memang ok, utk jauhi cancer makn buah durian belanda terapi dia bagus dari 1000 kali kemo utk usus pun bagus